Tomt

Har försökt skriva massa inlägg på bloggen senaste tiden men blir helt tom när jag loggar in. Finns så mycket jag vill dela med mig av till dig. Allt som händer och ändå inte... ni får ta det som det är.
 
Lillkille har varit på förskolan på fm och då passade jag på att åka in till stan för lite inköp. På hemvägen handlade jag i Kåge och färska blommor fick följa med hem.
 

Jag har varken hunnit, kunnat eller orkat storstäda huset efter renoveringen av toaletterna, men det blir en punktinsats här och där.
Toaletterna är i vart fall nya, fräscha och städade;).
 
Funderar på att organisera mina svartvita tavlor på barnen i ett collage bakom sekretären.
 
 
"I stopped explaining myself when I realized people only understand from their level of perception."
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kvisten

Ta en dag i taget. Kram till Er<3

2016-05-10 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0