Livet utmanar mig

 
Är det inte de ena så är det de andra! Livet fortsätter ge mig utmaningar .. Emma och att inte gå till skolan fortsätter, Pontus försöker slingra sig genom sina tonårshormoner och badrummet är försenat.
 
Veckan som gått har inneburit att Emma har provat ut ett kedjetäcke så hon ska somna in bättre.
 
 Johanna har kommit upp med sina småttingar och jag njuter av att få rå om mina barnbarn.
 
Jag kliver gärna upp 5.20 och låter mamma Johanna sova vidare...
 

Badrummet nere är försenat, mattläggaren kom en och en halv dag senare än han lovat. Men det värsta är att inläggningen av mattan inte blev bra och vi befarar att alla skyller på varandra och vi får stå där utan toa alldeles för länge.
Ser ni felet?
 

Golvlimmet och spaden som smetat ut det har gett ytan ränder, precis som flera regnbågar efter varandra, SUCK!!.
 
    
 
Chefen över golvfirman säger att den här mattan ger dessa problem!? Kunde han inte informerat oss det tidigare och bett oss att välja en annan matta? Problemet är känt av golvfirman och de har provat olika lösningar utan bra resultat. Vägra lägga in mattan om ni vet att det blir ett sådant här resultat säger jag som kund!
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0