Barnens melodifestival

Det har varit en händelserik dag där jag inte suttit många minuter på rumpan.
Färdigmålade snickerierna i Emmas rum och satte igång med helgstädningen direkt därefter. Under tiden barnen åt lunch så torkade jag golven.
Tvättmaskinen och torktumlaren har jobbat på idag och jag har vikt tvätt. Vid ett kom Emmas fröken hit och fyllde i en enkät tillsammans med Emma, under tiden städade jag och lillkille övervåningen.
 
När fröken gått hem var det mellisdax och paus en stund, men sen blev suget för stort att påbörja tapetseringen och få upp Emmas fondvägg. Jag fick god hjälp av Emma och vi hann klart innan middag.
 

Vi blev jättenöjda!
 
Det blev en enkel middag, Pasta och Carbonara. Därefter sparkade jag, Emma och lillkille till Folkan för Barnens Melodifestival.
 

När vi kom hem nattades lillkillen och jag fick upp lite mer tapeter. Nu ska jag sova.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0