Vardag igen

Först förskola för lillkille på förmiddagen, medans var jag med Emma till Byskeskolan för en tjuvkik och första träff med sin nya mentor.
 
Efter lunch hade lillkille umgänge med sina syskon och jag åkte runt stan i lite olika ärenden. Var in på Skellefteåbuss och kollade om Pontus ryggsäck var inlämnad, men icke det.
 

Rydlinge fick besök igen och nu fick några hallonplantor följa med mig hem samt några perenner.
Köpte några billiga sommarplantor på Coop och satte sen ut dem innan regnet kom i afton.
 

Blev härligt färgstarkt i ovala rabatten.
 
Vi har sett en igelkott som kryper runt vår hus och det var många år sedan det hände sist. Är de utrotade snart?
 
 
Härligt med en trädgård och närhet till en liten skog. Ekorrar finns det också igen efter några års frånvaro.
 
Brorsan och Alva var förbi en sväng och jag hjälpte till att förlänga hennes examensklänning. Bror är duktig på att svetsa och böja metall, kanske min klematis får ett nytt klätterstöd snart.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Kvisten

Vi har en kotte som hyrt in sig under vår altan. Vi matar den lite så vi får behålla den 💚

2016-06-07 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0