Unnat mig

Svårt att få ihop en sådan här resa så alla blir helt nöjda med aktiviteterna, men det blev riktigt bra för det mesta.
Vi har myst massvis med Elton och Alma givetvis, spelat Plump på kvällarna och Pontus och Emma har fått åka Tessla och vi har shoppat massvis.
  
 
Emma fyller år snart och hon har önskat sig smink. Men hur svårt är det inte att köpa smink utan att veta vad som passar?
Vi gick in på en Kicksbutik och fick underbar hjälp av en gullig tjej där och vips så hade Emma rengöring, penslar, ögonbrynsskugga, BBcream, maskara, puder, läppglans och ögonskuggor.
 
Vi tog en lunchpaus efter det....
 

 
....för att sen köpa helt ny sminkväska till mig själv. Jag har torr, röd, narig hy och har haft slut fondation och fuktkräm länge och kände att det var dags att unna mig det här nu. Sjukt dyrt, men jag kände mig så fin och rik då jag gick därifrån. (Hade fått en vardagsmakeup lagd av den gulliga tjejen.).
 

Nästa dyra investering till mig själv blev skor, skor som jag kommer att använda flitigt.
 

 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0