Trädgård hela dagen

Jag har mestadels stått på knä och rensat ogräs idag och är så nöjd över resultatet. Jag fortsatte med att rensa i häckens dike och när jag kom till hörnrabatten blev det till att lyfta på stenarna och få undan massa fjolårslöv. Så här såg det ut då jag nyss börjat.
 
Någonstans där kom svärmor och Elaine på besök och Britt blev också ivrig om att hjälpa till, härligt med fyra händer en stund.
 

Från en annan vinkel då det var klart den största ytan. Här nedan ser ni då allt till slut var klart.

Lite bilder på de växter som växer i min skuggrabatt.
 
 
Ska försöka få Spetsmössan att bli marktäckare i den här rabatten, den som lever får se;)
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0