Hormoner

Emma har sovkompis och de har bakat, tror de hade för avsikt att stöka bort, men Jörgen gör det just nu;)
 
 
Igår kväll ropade Jörgen ut mig och bad mig ta med kameran. Jörgen trodde att en av våra ekorrar hade somnat in på gräsmattan.
 
 
Men den kilade trött iväg då vi kom nära...
 

Men inte såg den ut att må bra då den kilade sig mot bilens hjul...
 
 
Vi var inte direkt snälla och schasade iväg den så den fick vila i skogen, eller förmodligen dö där!? Stackars liten.
 
Mitt humör är inte det bästa just nu och det har med hormonerna att göra. Har haft PMS de sista åren och vet om att "livetäretthelvete" några dagar före mens.
Men nu har jag fått förändringar på min normala menscykel och vet aldrig då det är dags för mens eller "argdagar/ledsendagar".
Det kallas nog för klimakteriet det jag klivit in i.
 

Men blir det inte värre än så här så har jag det nog lindrigt, värmevallningarna hade jag under en kort period förra året så det är länge sedan de stört mig.
Men humöret är inte alltid så kul!
 

Kram.

 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kombinationen av 2 och 7 kan vara lite jobbig ;-)

2016-06-27 @ 22:10:48
Postat av: Kvisten

Pms det värsta som finns!! :'(

2016-06-29 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0