Förberedelser

Imorgon ska vi fira in midsommar med våra grannar och farmor + Elaine. Hoppas så att vädret får bestå en dag till, för jag tycker det har varit så lagom sommarhärligt nu några dagar.
 
Vi ska ha eget kött till grillen och sen blir det knytkalas. Så i kväll har jag stått vid spisen och fixat med WB-paj och efterrättspaj, rört ihop romsås och skivat min begravda lax.
 
 
Vi ska ha sovmorgon i morgon sen blir det bonnstan i Skellefteå för att träffa Jörgens släkt. Efter det ska jag bara njuta av god mat och familjär stämning...(givetvis kommer jag att göra det med Jörgens släkt också;)).
Men allt är förberett och iordningställt, så i morgon firar vi att sommaren är här!
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0