Älskade svärmor

Farmor Britt och Elaine kom förbi idag. Britt har varit snäll och lagat lite kläder, bl.a. bytt dragkedja på en dyr huvtröja som Pontus äger.
Lagat ett par shorts i sweatshirt matrial till Emma, men även köpt ett par liknande nya, då de gamla var så slitna, men älskade.
Det är omtanke bakom sådana handlingar och vi är så tacksamma.
 
 
I går och i dag har jag grävt någon liten stund emellanåt i dessa rabatter. Försöker rensa ogräs och sätta ner kantstenen som blev över då vi gjorde om altanen.
 

Vallmon har börjat slå ut, en knopp har brustit och slagit ut sedan igår.
 

Härlig färg till vårt grågröna hus.
 
I morgon ska jag på ett möte jag inte riktigt ser fram emot, mer kan jag inte säga i nuläget.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0