Utflykt och barnbarnen är här

Vi gjorde en utflykt till HG och Susannes sommarställe tillsammans med farmor Britt och Elaine i går. De har ordnat det så fint och mysigt, ett ställe att njuta av livet på.
 
 
 
Jag fångade en blå trollslända på bild, sen två tigerrandiga som parade sig.
 

Vi hittade vår grillplats också och har fått lägga in en beställning via Susannes bror. Superbilligt om man jämför med marknadspriser.
 

På morgonen överraskade vi lillkille med att ge honom en egen cykel och han har trampat på den hela dagen.
 

Vid halv två rullade Johanna in på gården med sin lilla familj och nu ska här mysas i en vecka ungefär.
 
 
Tyvärr gillar inte Alma mig fullt ut, men Jörgen accepterar hon.
 

Elton gillar mormor i vart fall och jag har fått många goa kramar av honom, han har till och med blivit ledsen och letat upp mig då jag gått ifrån lite. Sötnosar är de båda hur som.
 
Vi har spolat upp vatten i en pool och det badades en stund i afton..
 

Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0