chill

Vi tar dagen som den kommer, men ändå planerar vi lite...typ middag, men inte hur många vi blir och vart den ska serveras. Men det är det som är så härligt!
 

Idag åkte jag och hämtade min svärmor och vi har avslutat vårt projekt i ovala rabatten tillsammans. Vi blev några fler till middag än planerat, men med olika trix och fix så räckte det och blev över ...
 
 
Älskade Alma fick prova en aningens stora allvädersstövlar som jag hittade i gömmorna och de har hon provat och lekt med hela dagen...
 
Jag har bollat lite med min bror om hur vi ska tänka om det jag vill ha hjälp med, älskar att skapa i tanken också och är så glad att bror försöker agera efter hur jag vill skapa...
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0