Hej!

Länge sedan sist jag uppdaterade om min vardag, förutom lite hintar och min årskrönika.
 
Så här är det! Jag har skolat ut och inskolat mina lånebarn till ett underbart familjehem under jul och nyårshelgen, samtidigt som jag njutit av att vara mormor med Johannas familj hemma.
Lite extra jobbigt har det dock varit då pencillin och sjuka, hesa, febriga och tröttkörda barn och vuxna ska tas hänsyn till i det nya spännande känslorna som det trots allt är efter tio månaders anknytning....sen seperation...
Fredag lämnade vi våra lånebarn i familjehemmet, lördag morgon skjutsade jag Johannas familj till Fahlmark och redan på eftermiddagen valde vi att direkt unna oss egentid jag och Jörgen,  då vi varit fastlåsta i småbarnstiden så länge...bokade in oss på Scandic i Umeå och avnjöt bubbelbad, god mat och låånga samtal och en film... innan vi somnade ganska långt före midnatt...
 
Lisa fanns här hemma med Pontus och Emma trots att hon varit rätt matt och sjuk efter en matförgiftning...

Kram alla fina som skrivit så fina uppmuntrande ord på mitt Facebooksinlägg som jag sen slarvade bort då jag skulle tagga Jörgen...är inte supersmart med datorns alla inknappningar och så...
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fina ni är! ❤

2016-01-21 @ 09:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0