Renovering och känslan av att vara en dålig mamma

Den här veckan har Emma inte kommit sig iväg till skolan, men vi jobbar på det. Idag var hon på väg, men det sket sig på grund av olika orsaker. En var att hon kunde tänka sig gå till skolan, men inte till klassrummet och hon ville inte vara ensam.....jag kunde inte följa och känner mig bakbunden.
 
Men vi jobbar här hemma med olika skoluppgifter så länge...
 
 
Efter lunch kom fröken hem till oss och berättade om vad de gjort idag och om vad som skulle göras resten av dagen, samt i morgon. Vips lustigt följde Emma med fröken tillbaka till skolan. :)
 
Emellanåt försöker jag riva tapet och förbereda i Emmas rum inför tapetsering och målning. Bakom en golvlist gjorde jag fynd från då Johanna bodde i det rummet.
 

I måndags lektes det ute på gården och en fin snögubbe tog form..
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0