På andra sidan

Jag beundrar Emmas fröken och är så glad och tacksam för den hon är, alla barn borde få ha en sådan pedagog under sin skoltid. Tänk så dumt det kan bli om man inte har en bra lärare!?
 
 
Det har varit roligt och nyttigt att se hur undervisningen och Emmas timmar i skolan ser ut och jag kan nog säga att vi har gjort en bra resa tillsammans jag och Emma och vi  har kommit oss ut ganska så helskinnade och stärkta på andra sidan ...
 
Dagen idag har tillbringats mycket i bil. Först in till stan för avlastningssamtal (jobbrelaterat), hem och hämta Emma på skolan och sen bila vidare till Byske och HC, hem för att äta lunch, in till stan för tapetinköp och ridning för Emma, hem och intag av middag och tillsist hämtning av son i stan från vinterkicken.
 
 
 
Mäktigt ljusfenomen på morgonen då jag bilade ner till stan...tänker ofta på pappa och tankar om att de döda vill säga/hälsa något då himlen färgskiftar.....
 
Då jag hjälpte Emma med sin häst på ridningen, ringde socjouren och vi blev ikväll med nytt lånebarn.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0