Nästan färdigt

Förlåt för dålig uppdatering, men det har varit mycket jobb på olika sätt för mig.
Nu kan jag berätta att det blir byte av lånebarn här hos oss och på torsdag skjutsar jag ett barn vidare på förmiddagen och på fredag eftermiddag kommer nästa. Utan att lämna ut några detaljer så ser vi fram emot nästa placering.
 
Emma har gjort stora framsteg och imorgon är det meningen att hon ska klara sig själv i skolan. Nu håller vi tummarna att den här fasen i hennes liv är över för alltid.
 
 
Emma och lånebarn har varit ute och lekt i det härliga vädret, de har gjort lite skolarbete och efter maten blir det bad på Edda.
 
Badrummet uppe är nu nästan färdigt, bara massa städning kvar + lite el som inte ska kopplas in förrän vi gör om badrummet nere och får en jordfelsbrytare inkopplad.
 

I morgon ska jag storstäda där uppe och sen kan vi börja använda toaletten. Det är lagt silikon på några ställen som måste få härda ordentligt och inte flyta ut innan vi kan använda badrummet, under toastolen bland annat.
 

Skurhinken får stå på toan så ingen tvärtsätter sig på stolen av misstag.
 
Kramisar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0