Förlåt för dålig uppdatering

Livet rullar på med extra mycket känslor inblandade för tillfället. Att ens eget barn har det jobbigt är så mycket jobbigare än något annat .....påverkar hela familjen och hela ens grundfundament.
Man i frågarsätter sig själv och kritiserar, fördömer och känner sig enormt misslyckad som förälder....jag vet att vi fixar det här, jag vet att jag är en rätt så bra mamma och jag vet att ingen direkt kritiserar mig mer än mig själv, det gör jag också väldigt för mycket bra!!.....
 
Nåja, i fredags blev det ingen skola för Emma, däremot fick hon pysslas om lite extra av sin farmor då jag hade ett möte inbokat på Brinken före lunch. Lånebarn fick chilla med sin handläggare....
 
Då jag och lånebarn hämtat upp Emma hos farmor efter vår stund i Brinken åt vi lunch på Tre Kronor. Dagens, pizza och hamburgermål.
 
Jobbade i mina "finkläder" en timme i Emmas rum, pratade i telefon och fick omvälvande besked......alltså alla dessa barnöden!
 
Snöstorm och busväder har det varit dessa dagar och då passar vi på att köra bil extra mycket;) Ridhuset besöktes som vanligt på fredagseftermiddag, beundrar Emmas utveckling och hennes ridgrupps utveckling.
 

Travbild.
 
Idag lördag har vi svettats på Bodaborg, Emma, Emelie, jag, Jörgen och lånebarn. Pontus ville inte vara där i dag och var hemma själv.
 
 
Oavsett vem man är så är Bodaborg en utmaning!
 
Känner mig helt slut efter snöskottning och Bodaborg....
 
     
 
Traktorn tar absolut inte allt och restskottningen tog nog en timme...
 
Facetime is the "grej"
 
 
Mikaels Maria chillade också med oss idag då hon hade håltid i sitt schema .... extrajobbar ju inom hemtjänsten.
 

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0