Count down

Inte många dagar kvar nu innan vi åker och tiden ska maxas med familjemys och städ, packning och förberedelser.
 

På måndag och tisdag åker mina lånebarn hem och till tillfällig lösning, tisdag ska vi mysa med farmor och Elaine.
Onsdag ska vi försöka träffa mamma och Ulf och nu på söndag är vi bjudna till Mikael och Maria. Mikael och Maria bor så nära men spontanbesöken blir liksom inte av så nu längtar jag verkligen tills vi ses.
 
Igår shoppade jag lite T-shirts och linnen till Pontus och hans behov är bara ett par skor nu. Jag har i huvudet packat min, Emmas och Pontus väska och känner mig nöjd över innehållet.
Ska dra in resväskorna på onsdag.
 
Nästa gång jag ska åka till stan ska apoteket få ett besök. Nässprej, vätskeersättning och magsjuketabletter ska inhandlas bl.a.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0