Tomt

Mina barnbarn har åkt hem. Vi vinkade av dem efter lunch.
 

Jag och Jörgen gick runt och plockade bort iläggskivor och barnstolar. Tog bort sängkläderna och bäddade och plockade bort i ladan.
Sorterade leksakerna i lånebarns rum, dammsög och torkade av golven. Jörgen klippte gräsmattan.
Det blev tomt, tyst och jag känner mig lite melankolisk.
 
Tittar igenom bilder, njuter av minnena.
 
   
 
Barnbarn är verkligen livets efterrätt!
 

Längtar tills den här har vuxit klart och vi får se hen på riktigt.
 

Efter middagen åkte jag till min bror och hämtade växtstödet han hjälpt mig att göra, jättenöjd blev jag!
 

Tänker att min Klematis också är nöjd;)
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0