Tappat det fullständigt!!

Jag startade en vikttävling i våras tillsammans med mina stora tjejer och det gick riktigt bra. Sen tappade jag det under vår roadtrip till Göteborg. Många mil i bil och mycket skräpmat blir det för det är mest tillgängligt och jag mår inte bra då jag vräker i mig kolhydrater ohejdat.
 
Försökte rädda upp situationen genom att äta bara lågkalorisoppor och gick ner lite igen, men sen tog semesterfeelingen åter över och med barn och barnbarn i huset tappade jag det fullständigt.
 
Numer bryr jag mig inte så mycket om hur jag ser ut utan mer om hurdant jag mår. Dåliga kolhydrater gör mig vätskefylld och jag får ont i min kropp, blir stel och trött. Jag tappar mitt självförtroende och självkänslan åker i botten, känner mig ledsen och irriterad, fast det sista är nog min svåra PMS och mina hormoner som orsakar.
 
Den här veckan har jag tagit tjuren vid hornen igen och än en gång startat min soppdiet. Skam den som ger sig, tillslut lyckas kanske jag också!? Kan inte bara ge upp.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0