Målbild

För ett tag sedan hittade jag ett par fina hängsleshorts som det stod "Annica" på, ett par som jag inte kunde motstå att köpa. 
Köpte shortsen trots att jag inte kunde knäppa knapparna i midjan. Dessa shorts är nu min målbild, jag ska gå ner en till två storlekar så kommer jag att kunna ha dem och två till tre storlekar till så kommer de att sitta perfekt.
De ska följa med till Dominikanska Republiken och då kommer de att sitta perfekt! ;)
 

Idag har jag suttit här vid datorn och filosoferat om och hur jag vill fira min femtionde födelsedag i oktober. Det är svårt för mig, vill jag ens bli firad?
Förmodligen vill jag det....tänk att få förmånen att nå femtio år och så mycket jag har fått vara med om och så mycket mer jag vill vara med om, nu då jag äntligen gillar mitt liv och är nöjd för det mesta. Jag har lärt mig att vara tacksam och förnöjsam över mina val i livet och äntligen slutat upp med att tycka livet är hårt mot mig.
 
Livet kan fortfarande vara hårt och periodvis faller man, men jag kämpar dagligen med att tänka tacksamma och positiva tankar. T.ex  då jag har ett rörigt kök och ingen har orkat plocka bort så brukar jag påminna mig om hur bra jag har det som har ett fint kök att stöka ner och fina människor runtikring mig som hjälper mig att skapa röran.
 

Det jag spånat om idag är vad man kan bjuda på då jag ska firas och jag kommer nog att bulla upp med massa plockmat som snittar, minipajer, röror och rullar med fyllning. Ifall jag nu tänker fira...
 
Hittade många goda recept och inspiration på en LCHF blogg, har lånat bilder därifrån. http://56kilo.se/
 
 
Vad tror ni? Vill ni komma och hjälpa mig fira in min 50-års dag?
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: J

Såklart! 😊

2016-08-08 @ 23:30:53
Postat av: Martina

Självklart vännen!!!

2016-08-09 @ 08:36:31
Postat av: Kvisten

Självklart vill jag det! ☺️❤️

Svar: Du /Ni är så välkomna i vilket fall...
Annica

2016-08-15 @ 11:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0