Hösten på intågande

Sommaren håller på att tackla av och man känner på många olika sätt att hösten är på ingång. Skolan har börjat om, seriestarter på TV som Idol och andra reality program. Mysigt med mörkret på kvällarna och skönt med rutiner, men också trist med väckarklocka och för lite sömn.
 
Idag har jag besökt Emma och hennes klass nere vid Byske havsbad, var nog den ende inbjudna föräldern som dök upp faktiskt;)
Vattnade hos pappa också.
 
 
 
Igår hjälpte jag Alva med att fixa siluetten på ett par byxor genom att sy in benen lite nertill, fick fina blommor som tack.
 
 
Tjyvade en fin bild på Alma och Johanna från Instagram och inser att om en vecka drygt får jag pussa på dem.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnKatrin Magnusson

Hade jag inte haft ett viktigt oomboksbart möte hade jag oxå dykt upp på stranden. Det är otroligt roliga aktiviteter de haft o jag har en glad tjej som gillar sexan.❤

Svar: Alla som jobbar behöver absolut inte ha dåligt samvete eller prioritera om!! Tänkte inte att det var en pik eller att någon skulle få dåligt samvete...tänker att en, två eller kanske tre till föräldrar hade en möjlighet att närvara...!? På sin lunchrast ev. om man bor och arbetar i Byske. Svårt för de flesta och det har jag full förståelse för!Kram till dig som är en till underbar förälder.
Annica

2016-08-26 @ 21:12:57
URL: http://heltrligttyckerjag.blogg.se/
Postat av: AnnKatrin Magnusson

Tack snälla du ❤! Tog det absolut inte som en pik - sorry om det lät så. Tänkte bara att det hade varit kul träffas kusinvitamin! Kramis!

Svar: Tog det inte som en pik i ditt fall!
Annica

2016-08-26 @ 22:33:03
URL: http://heltrligttyckerjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0