Framtiden stakats ut

En dag då min närmaste vardag har fått ett schema och att jag har besökt platser spontant på grund av att jag befinner mig på olika platser för andras skull.
 
I afton ville sonen vara med en kompis i Byske och jag handlade mat och besökte pappa under tiden.
 
 
Jag tycker det blev så vacker färgkombination på de blommor jag senast planterade där.
 
Tidigare idag fick jag tips om att besöka SE produkter på Tjärn utanför Skellefteå, vilket jag gjorde och hamnade i himmelriket av inredningsdetaljer... Varning för oskarpa bilder, men detta fick följa med hem.
 
 
 
Sen återigen måste jag påminna mig själv om att jag inte kan hjälpa den som inte vill inse... Psykisk ohälsa i samband med alkoholism är inte att leka med....phu!! Helt slut efter flera telefonsamtal.
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kvisten

Kram ❤️

2016-08-18 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0