Basinköp till barnen

Nu var det länge sedan jag tog mig tid att gå på stan, men idag gjorde jag det och hittade lite nödvändigt till barnen. Pontus behöver lite baskläder och jag satsade på säkra kort.
 
 
Emma behöver byxor för den mjukismodell hon mest använder går så lätt sönder.
 
 
Hittade några toppar till mig som jag unnade mig.
 
 
När jag var på väg hem plingade det i min telefon ett sms från Postnord att Ellos paketet finns för avhämtning i Kåge.
Blev nöjd med klänningarna och skorna och ska förmodligen behålla allt.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Jättefint! Då har du nåt att ha på kalaset i helgen 😚

2016-09-01 @ 23:09:07
Postat av: Anonym

Du är så himla vacker fina du! /giraffen

2016-09-03 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0