Polimasat

Jag och lillkille har haft en bra dag och gjort saker då andan faller på...
 
Vi var ute en och en halv timme på förmiddagen och jag krattade till vår infart. Det är bara på våren eller efter kraftigt regnande som stenmjölet går flytta lite och man kan laga groparna.
 

Emma har känt sig lite gruvensam om att gå till skolan efter det långa Påsklovet, men idag fixade hon det galant.
 

Under tiden lillkille vilade mitt på dagen plockade jag undan tvätten i tvättstugan..
 

Just nu fungerar vår tvättstuga som toalett också, förutom att man inte kan kissa eller duscha;)
 

På eftermiddagen ville lillkille gå ut igen, han älskar att vara ute! Jag passade på att kratta bort barr och skräp på gårdsplanen.
 

Längtar tills jag får städa resten av tomten också.
 
I badrummet fortsätter det att hända saker och imorgon ska snickaren sätta dit takskivorna och lista. På grund av förseningar av wc-stol och en blandare blir inte badrummet helt färdigt förrän till veckan.

Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Det blir såå fint!:D

Svar: Tack! Vi är nöjda;)
Annica

2016-04-09 @ 08:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0