My life for now

"Du är inte alltid fri att välja omständigheterna i ditt liv....
......men du kan alltid välja vad du gör av omständigheterna."
 
Livet fortsätter ge mig motgångar och jag fortsätter kämpa för att hålla rätt fokus, det är inte lätt för tillfället då det verkligen händer något oväntat och dåligt hela tiden., men nu kan det väl inte bli värre...
 

Peppar mig själv med tänkvärda citat jag tror på.
 
 
"Everything in life is temporary. So if things are going good,
enjoy it because it won´t last forever.
And if things are going bad, don´t worry.
It can´t last forever either."
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elaine

Kram

2016-04-19 @ 00:23:02
Postat av: Kvisten

Vissa får verkligen smäll på smäll. =( Just nu kämpar det i denna familj oxå. Kram på dig ❤

Svar: Kram❤️
Annica

2016-04-19 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0