lördag

Jag har shoppat lite nya kläder till mig själv idag:)
 
Den här dagen hade vi egentligen ingenting inplanerat och jag hade en riktig sovmorgon, första på riktigt länge faktiskt.
Sen kom Emma på att hon ville bada på Edda och då skjutsade jag henne och passade själv på att shoppa lite.
 

Jag hittade två vardagströjor, två par byxor och en jättefin blus.
 
Insåg när jag kom hem och sorterade in kläderna i garderoben att jag har mest svart, blått och vitt i min garderob.
 

Jag blev också rejält peppad att ta tag i min vikt ännu lite till och fortsätta min viktresa när jag såg mig själv i spegeln i provrummet.
 
Plusspoäng till mig som kom ihåg att inhandla en halvljuslampa till V70 som varit trasig ett tag.
 

Det som varit, det har varit. Det är nuet som räknas och det behöver vi alla ofta påminnas om. En människa som jag blir så himla imponerad av är en ung bloggare, en före detta arbetskamrat som kämpar med sin cancer.
Trots hennes ganska svåra situation så kämpar hon och njuter av nuet, fokuserar på varje bra dag. I mina ögon en riktig hjältinna.
Ni hittar henne här:http://nouw.com/maelle
 
Var rädd om varandra, sluta älta och leva i det förgångna, sluta ha förutfattade meningar och våga se framåt istället.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0