Badrummet

Badrumsrenoveringen nere går inte så smidigt som vi hade hoppats och det verkar fortsätta strula.
 
Först var det då mattan som fördröjde badrummet i tre veckor. Sen var toastolen slut i fabrik, men på grund av mattan så gjorde det ju ingenting.
Nästa upptäckt var att blandaren till tvättstället inte fanns med i leveransen och strax efter det upptäckte vi att spegelskåpet också fattades.
 
Snickaren gjorde sitt jobb klart i fredags och hade vi haft alla saker då så hade nog både elen och vvs varit klart då också.
 
Igår fick vi lite el inkopplat dock, bl.a. spotarna i taket.
 

Meningen idag var att vvs skulle bli klart, men rörmockaren upptäckte att vårt tvättställsskåp var knäckt i botten.
 

Dock har vi dusch och toastol nu. ;)
 

Som lite extra salt i såren så är jag dunderförkyld och mitt vanliga vårliga tungsinne har infunnit sig.
 
Men jag har mycket roligt att se framemot och jag strävar efter att varje dag se de små positiva glädjekornen som alltid finns där.
 
 

Ska försöka åka ner i maj till barnbarnen och även till sommaren och till jul och nyår åker vi alla till Dominikanska republiken.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0