SHL

 
 
 Ikväll startade SHL och vi spelade mot HV71 och vann med 3-2. Tyvärr kom jag aldrig in i matchen för jag sövde övertrött tjej som bestämde sig för att tjorva.
 
Jörgen kom hem vid sextiden efter fyra dagar borta och att ha haft eget ansvar den här veckan har tagit ovanligt hårt på mina krafter.
Jag kan inte gå in på några detaljer men det har varit lite känslomässigt gnissel som är jobbrelaterat, lånebarn som krävt lite extra, mina egna barn som velat få tid och dessutom hormonsvängningar hos mig som extra börda på axlarna...
 
Jag försöker verkligen fokusera på det som är positivt och vill undvika att klaga eller gnälla, men jag kan också vara svag ibland.
 
Avslutar med lite kärlek...
 
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0