När det oväntade sker

Idag är jag låg, ledsen och tungsint, emellanåt trillar tårarna fast jag försöker kämpa emot. Det är skönt att gråta och ja man får gråta men vill inte att mina två små lånisar ska bli förvirrade och allt för påverkade av det de inte förstår.
 
Självklart är jag ledsen och väl medveten om att sorg inte går att mäta i att någon har det värre än någon annan....men i alla fall så blir jag ännu mer ledsen då jag tänker på alla de som stod moster allra närmast och vad de nu måste gå igenom och bearbeta...mina tankar är hos dem hela tiden och jag sörjer med dem.
 
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnKatrin Magnusson

Fina Annica - du skriver exakt vad jag tänker om sorg. 💕. Innan jag la ut ett inlägg på Facebook brottades jag med knäppa frågor som "får jag? Är jag nog nära anhörig?" Svårt förklara men jag tror sorg inte behöver mätas utan det är vi själva som tänker så. Tänker så på henne idag o alla möten i kassan på Ica. Alltid glad och pratsam. Hon fattas oss.💕Kram!

Svar: Ja hon är saknad av många💞
Annica

2015-09-30 @ 17:11:59
URL: http://heltrligttyckerjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0