Klar

"Ibland behöver du inte höra på deras ursäkter eller vad de har att säga
eftersom deras handlingar redan har visat sanningen."
 
 
Det har regnat i natt och det var fortfarande ganska blött då vi gick ut i morse, barnen fick därför ha sina överdragsbyxor och jackor på sig.
 

Jag har kämpat på med att gräva ett dike uppe på kullen för att kunna plantera klart häcken.
 
 
Och vet ni vad!? Jag är klar med etapp 2 redan, trodde nog det skulle ta längre tid.
 
 
Det ska visst komma en hel del regn framöver så det lär nog dröja några dagar innan jag kan göra sista etappen klar, men känns så skönt med det jag hunnit hittills.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket bra citat!

2015-09-19 @ 00:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0