I bakhuvudet

När något oväntat sker blir det ännu viktigare att fokusera på allt positivt som dock finns och komma ihåg att ta hand om varandra och njuta av det goda som finns runt omkring en. Det är klart att mina tankar hela tiden sticker iväg och tänker på min moster och att det känns ledsamt än, hon finns i mitt bakhuvud hela tiden.
 

Pratade med Johanna och vi kom fram till att se möjligheterna och inte svårigheterna och nu är det bestämt att jag packar alla fyra barnen i bilen och åker ner till fina familjen i Täby under höstlovet för att leva storfamiljsliv i en vecka.
 
Idag är det en månad sedan Alma föddes tänka sig vad tiden går..
 
 
Här hemma är lyckan också stor för mina lånisar, de älskar trehjulingen jag köpte till lillan och den är centralpunkten i all lek. Jag skruvade ihop den igår morse...
 
   
 
 
 
Idag städar vi och det var riktigt spännande att titta på då jag torkade av ett fönster.
 
   
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0