Framgångar och motgångar

Det går förvånansvärt bra för mig att minska i vikt, trots att jag inte riktigt följer min egen plan.
Jag är positivt överraskad och blir bara mer peppad.
Min morgonvikt är nu -5,7 kilo och jag har kvar 14,3 kilo till målvikt. Framstegen är hela 28% enligt min app.
 
Fast livet består ju inte bara av medgång, alltid ska det ju vara lite gnissel och motgångar också. En salig blandning består ju livet oftast av.
Det är så fruktansvärt tråkigt att en till relativt ung människa miste sitt liv i lördags. Jag tänker på explosionen i grannbyn och mina tankar går givetvis till familjen och hans vänner. Vilken chock de utsattes för.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0