Facebook

Klev upp med de små och efter frukosten gick jag en stund på mitt gåband. Heja mig!
 
 
Vaknade i morse med en inre rastlöshet fast samtidigt en antikänsla av att allt känns så tråkigt och meningslöst, fast jag vet om man fyller sina dagar med liv och inte sitt liv med dagar så känns det mindre tråkigt.
 
Efter jag tvingat mig upp på gåbandet och gått en stund, satte jag igång med bullbak på en liter vätska.
 
   
 
Medans bullarna jäste klämde jag in lunchservering till barnen.
 
Direkt allt var gräddat och klart åkte vi iväg till stan en sväng och småttingarna fick sova i bilen. Pontus hängde med och vi shoppade lite olika tröjor till honom + en typisk Annicatröja till mig på H&M:s herravdelning, en svart finstickad huvtröja;)
 
 
Vi var hemma vid tre och fikade bullar till mellis, förberedde middag enligt Emmas önskemål, Hasselbackspotatis och grillat kött.
Lite hockeytittande emellanåt på TV då SAIK blev överkörda av Frölunda. Japp det var min dag.
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0