Tänka om

Fick sent igår veta att ett möte som ställts in, inte är inställt!! Ringde farmor och bad om barnvakt och hon kunde, vilken klippa hon är att ha som vän.
 
 
Igår hände det mig något som gjorde mig ledsen och jag handlade utifrån mina sårade känslor och drog nog med en annan människa i mina negativa tankegångar. Förlåt! <3
 
Idag känner jag bara en sorg och ledsamhet över att händelsen lyckades med att provocera mig. Det är tragiskt att någon måste härma mina handlingar, förmodligen för att hen inte kom på det själv. Avundsjuka är inte lätt att hantera för vissa...
Kan också hända att jag inbillat mig allt, men min magkänsla säger något annat..
 
 
Men akta er för människor som vill förminska dig och ger dig tjuvnyp så fort de får en chans...
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: VEL

Sådana finns det gott om. 😕

2015-11-10 @ 09:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0