Somnade på bussen

I morse var det -15 grader ute och vintern är verkligen här. Vår kamin laddar jag flitigt för att värma upp "plattan" i vårt hus.
 

Har haft svårt att komma igång med "to do list" här hemma, men vardagsrummet är dammtorkat med dammsugare och fiberduk. Ska duscha av blommorna och torka fönster i morgon, sen kan jag ställa ut adventsljusstakarna och pyntet.
 
Stort lånebarn sov sig förbi byn i afton och hamnade i Ostvik vid slutstation på 17.15 turen;) Bara för mig att gulla med Pontus och Emma att barnvakta en liten stund medans jag åkte och hämtade...
 
Spännande att vara jourmamma, alltid händer det något.
 
Vi har bjudit in vår grannjourfamilj på fredag och det ser jag verkligen framemot, få byta lite erfarenheter och lära känna nya människor. Grannjourfamilj, med det menar jag att de bor ganska nära i Kågeområdet.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0