Hårda arbetsdagar

 
Den här veckan har jag något inbokat varje dag och det mesta kan jag inte skriva om på grund av tystnadsplikten i mitt jobb.
Jag kommer förmodligen vara lite sämre på att uppdatera här ett tag dels för att det är mycket att göra och dels för att jag skriver maildagbok till berörda vuxna till lånebarn för tillfället och därigenom får utlopp för min skrivklåda;)
 
Idag var mitt inbokade möte redan halv nio på förmiddagen och goa svärmor hjälpte mig att passa lånebarn. Efter lunch la jag mig faktiskt och vilade tillsammans med lånisarna för känslomässig trötthet är minst lika jobbig som fysisk.
 
Igår kom det man kan kalla för första snön...
 
 
Jag tillbringade många timmar i bil igår då jag skjutsade och hämtade mina tonåringar från stan, svårt att få ihop logistiken för att det ska fungera för alla mina familjemedlemmar. Inte gör det saken lättare att Jörgen har "liggabortavecka".
 
Det var en vacker dag igår med sol och sen en alldeles fantastisk solnedgång.
 

Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0