Dittan och dattan

Jag och min man är människor som ständigt misslyckas med att hålla ordning här hemma och vi har våra röriga hörn och skåpar, men vi kämpar på för att det inte ska bli så permanent.
Idag har jag städat/sorterat i mitt minikontor som jag har i köket i ett hörn. Jag tog ingen förebild men det var hög tid att ta tag i det och nu är det bättre ordning.
 
 
Igår hade jag besök av svärmor och Elaine och de uppvaktade mig med blommor och söta ljuslyktor fast jag inte ville fira någon födelsedag i år.
 

I afton är det dags att följa Emma till ridhuset igen, hon längtar jättemycket eftersom hon missade en fredagsridning då vi var i Stockholm.
Sist vi var på ridhuset fick hon förbereda Prins Ior helt själv med borstning, hovkrats, sadling och tränsning.
 
 
Sen fick hon trava i logen...
 
 
Ha en fin fredag. Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0