Teknikstrul

Jag bloggar från min gamla trötta, "så 2010" dator och den här gamla datorn bara tuggar då jag försöker lägga upp bilder, SUCK!
 
Johanna hade inga problem att logga in från sin dator och testblogga på min användare....så nu har jag raderat massa bilder och program och försöker igen...
 
I lördags var vi ner till stan och roade oss på Tivoli. Vårat lånebarn som är tre år, skrattade sig igenom en karusell med Pontus och tyckte berg och dalbanan för små barn som han åkte med Emma sen var aldeles fööör spännande för att skratta åt direkt...
Emma åkte mest många attraktioner och Pontus nöjde sig med radiobilarna.
 
 
På söndagen städade vi tomten och var ute mest hela dagen.
 
Vi var rätt möra i kroppen både jag och Jörgen men nu är det ganska fint på tomten. Lånebarnen njöt av att få vara ute och undersöka...
 
 
Idag har vi besiktat bilen och köpt nya sommardäck och medans däckfirman gjorde jobbet lekte vi ute en stund i en mycket rolig miljö...
 
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0