Stockholm

Jag har haft underbar egentid med mina vuxna barn och andra fina familjemedlemmar + med mitt fina lånebarn.
 
Vi landade i Stockholm på eftermiddagen i onsdags och åkte med Arlandaexpress in till stan. I Stockholm shoppade och åt vi innan vi tog tunnelbanan vidare till Globen.
 
Medans mitt goa lånebarn lyssnade på "Five seconds of summer" satt jag på cafe med Mikael och Maria som också har varit i Stockholm i helgen.
Kommer aldrig att glömma den otroliga glädje och sprudlande energi och lycka som mitt lånebarn skrek ut då vi kramades efter konserten. 
 
Dagen efter så åkte vi till Barkaby och besökte IKEA och några Outlets.
Vid middagstid hämtade jag och lånebarnet Johanna, Erik och Elton på Arlanda medans Mikael och Maria fixade maten hemma i Gribbylund.
 
 
Fredag åkte Mikael, Maria och lånebarn in till city för shopping och jag och Johannas familj åkte till Barkaby igen.
På fredagkvällen provade jag på att doppa frukt i choklad för första gången i mitt liv, mums. Stora spontana kramen gånger två fick jag också njuta av.
 
Redan på lördagen åkte vi hem igen, redan klockan tio som blev elva, tekniskt problem och byte av plan.
 
 
Mina små lånebarn flög in i min famn på Falmarks flygplats och det känns bra att vara hemma också. 
 
Vi grillade och chillade hemma på lördagen + hämtning och stapling av ved.
 
 
Idag söndag har jag och Emma besökt ridhuset och ridit några hästar...
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0