Morsdag

 
Några av mina vänner har delat den här texten på Facebook och jag har gjort mitt bästa idag för att pyssla om mor.
Frågade för några dagar sedan om morföräldrarna våra ville komma och fira morsdag här hemma hos oss  istället för att vi skulle resa runt och det tackade de ja till.
 
Uppvaktade min mor med en liten ros och en tröja och brorsan med en fint blomarrangemang i zinkkruka som jag tyvärr inte har någon bild på.
 

Till fika hade jag brett ett gäng smörgåsar och bakat tårta.
 
  goa svärmor hade tagit med sig kaka och bullar. :)
 
Till middag åt vi chili och en god sallad med bl.a mango i.
 
Av mina barn fick jag också blommor bl.a den här fina...
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0