Luleå

Jag försökte få sovmorgon i morse och det lyckades sådär..... blev väckt nio.
 
Efter jag fixat lunch åkte jag upp till Luleå och Storheden för inköp av en soffgrupp till altanen. Vi tänkte köpa på Jula i Skellefteå, men de ringde upp efter vår beställning var lagd och sa att det var problem...
då ringde vi Jula i Luleå och la av.
Det var ett förfärligt väder, både att köra i och att vara i vid lastningen. Det hällregnade och stundvis var det snö i regnet...
 

På vägen hem stannade jag och handlade och köpte då blommor som jag åkte och planterade hos pappa.
 
 
Här får ni en liten tjuvtitt på soffdelarna...
 
 
Kommer att bli så bra då det är klart: :)
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0