Trött och sliten

Lillan är inte bättre och nattsömnen blir därefter...känner mig nästan otillräcklig stundvis. Suveränt att Jörgen är på utbildning/konferens den här veckan också, not!
 
Andra saker som gör mig ledsen gör ju inte saken bättre, men vem har sagt att livet ska vara lätt att leva!? Jag gav upp i kväll och sa att jag fått nog, precis som någon gjorde mot mig igår via SMS.
Vill inte någon försöka tycka om mig och va min vän så ska jag inte vara den som stör mer...
Den här bilden får ni tolka som ni vill, men för mig står den för att jag försöker inte laga något en gång till!!
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Puss

2015-03-09 @ 23:13:50
Postat av: Elaine

Kram

2015-03-09 @ 23:32:36
Postat av: Veronica.

Kram på dig! Läste för ett tag sig något som stämmer väldigt bra! Gråt aldrig för en person som försöker såra dig, bara le och säg tack för att du ger mig chansen att träffa någon som bättre än du!!

2015-03-10 @ 08:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0