Planering

Ledighetsplanering och sommarsemester?
 
Min chef Karin vill veta då jag önskar sommarsemester och jag tänker att jag behöver inte det med den här placeringen!? Vill nog hellre ta ut min semester i höst och vara barnvakt till blivande storebror...
 
Men två ledigheter är inplanerade i vart fall. Redan nu kommande helg ska jag lämna över ansvaret om de små på Jörgen och så blir det i Maj också då jag och mitt före detta lånebarn åker ner till Stockholm för en massa kuligheter.
 
Jag försöker att fokusera på livets mer roliga sidor och det går bra för det är så roligt att få ha förmånen att kittla små magar och se hur det kiknas av skratt, leka tittut och få följa framstegen i tal och motorik. Lillan går och lillkille pratar mer och mer.
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0