Ammarnäs sammanfattning

Resan upp till Ammarnäs gick jättebra och vi stoppade bara för att jag tyckte de små behövde det! Vi fick se renar och fina fjällmiljöer och jag stannade bilen och fotade..
 
Barnen uppskattade nog inte miljöerna lika mycket som jag, men däremot så blev de så glada att återse sin nya lånefamil...;)
Jag tycker också att det blir semester när man åker iväg så här, visserligen har jag fått laga all maten hemma i förväg, men att bara få rymma iväg från vardagen är alltid lika skönt!
 
Jag åkte slalom i två timmar med Emma, resten av tiden  var jag med de små och försökte roa dem...lillen gillade bara att sitta på TYST skoter och vi roade oss med det läänge;))
 
   
 
Hemresan i dag var betydligt besvärligare än uppresan! Lillan fick magsjuka i natt och vi fick sanera sängen från både läckande blöja och läckande mun:(.
Bilen blev också nerspydd under hemfärd och många stopp blev det för tröst och matintag. Efter Arvidsjaur sov de hårt och när vi kom hem hade lillan tyvärr feber....
 

Men vi har ändå haft det bättre där uppe i fjällen med hel familj, än om vi skulle ha stannat här hemma...
 
Lite smolk i bägaren och illa berörd blev jag dock över hur vissa människor inte kan tänka utanför jaget och måste öppet kritisera sin förälder på Facebook...vi måste alla stå för våra fel och brister och varför vi inte gör som vi brukar helt plötsligt har ju faktiskt en orsak!! Att välja att kritisera och förnedra andra så öppet istället för att svara ärligt är så lågt och egoistiskt som man bara kan sjunka!!! Falskspel avtackar jag mig! Äldre människor bör man behandla med respekt!!
 
Kramisar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0