Men släpp och gå vidare någongång!!

Jag blir så less och ledsen på någon som inte kan släppa och gå vidare, utan lever kvar i det förgångna och ältar och pikar.
Jag blir så less och ledsen att denna någon inte kan låta bli att komma med antydningar om det som varit och måste ha en underton av spydighet och sarkasm i sitt uttryck.
Jag blir så less och ledsen att denna någon ständigt drar mig tillbaka till det som varit och stänker ner mig med den geggan som denna klafsar runt i, trots de stänkskydd jag byggt upp.
 
Jag önskar av hela mitt hjärta att du någon gång kommer dig vidare ur ditt gyttjedike och börjar se blommorna som faktiskt blommar runt om kring dig istället!
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0