Glömde

Har ju inte berättat om mina möten och den fina sommargåvan vi jourhemsföräldrar fick av vår fina chef Karin.
 
Jag uppskattar det lilla och älskar de få stunder jag får kliva ur min hemmabubbla som jag oftast också trivs med att vara i. Men det var en bra tisdag som innefattade ett enskilt samtal med min chef Carin om min fortsatta anställning, sen samtal i grupp med de andra jourhemsföräldrarna. Jag har ju inte varit med förut, men lite tokigt kändes det att Karin gav oss blomstercheckar och vi gav ingenting som sommarhälsning. Glad att Familjehemsgruppen gjorde det i vart fall;)
 
 
Karin bjöd oss dessutom på lunch, sen var det dags för träff med vår avlastningssamtalsperson.
 
Jag köpte på väg hem denna underbara blomstergrupp för mitt presentkort.
 
 
 
 
 Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0