Vi umgås

Johanna, Erik och Elton är hos oss och vi passar på att umgås, datorn har fått vila. De kom upp i söndags, lagom till middagen.
 
På kvällen spelar vi Plump.
 
Lördag, dagen innan vi fick gäster var vi och träffade Jörgens kusiner. Första gången på länge vi hade barnvakt och gjorde något tillsammans jag och Jörgen. Roliga lekar och god mat.
 
Jag och Emma har varit en sväng på akuten och kollat så inte hennes fot var bruten efter studsmattelek. Förmodligen bara en mjukdelsskada som ska få självläka sa doktorn.
 
En afton åkte jag, Johanna, Pontus och Lisa in till stan och busade runt på Solbackenområdet och shoppade.
 
 
 
 

Igår var vi till Piteå och badade. Jag lagade fiskgryta till lunch och förberedde middagens pastasallad innan vi åkte.
 
Småttingarna hann leka en stund i stora lekparken innan alla var klara och vi lämnade Piteå.
 
 
Vi har också hunnit besöka grannens söta kanin och matat den med färskt gräs.
 
 
 
Nej nu ska jag fortsätta umgås.
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0