Tacksam

Jag gnäller ofta och känner mig inte bekräftad, men då jag ryter till, eller möjligtvis viskar ut att hallå så här vill jag inte ha det,  så löser det sig. Alltid!
 
Jag är så tacksam, tacksam över vad jag gör med mitt liv, tacksam över vad jag kan göra och underlätta för andra och andras liv:) Tacksam över det andra har hjälpt mig med i livet då jag har varit svag, för en sak är säkert, ensam är inte stark!
 
Det finns en hoper starka kvinnor som har betytt extra mycket i mitt liv, kvinnor som har ställt upp på mig, kvinnor
som har fått mig att ha ett värde, kvinnor som fått mig att växa!! Det finns ingen inbördes ordning....men ett stort varmt tack till er.
 
Tack till Kicki, Annika, Britt, Inger, Ingegärd, Marie, Ingela, Catrine, Susanne, Gunilla och massa fler som jag väljer att behålla i mitt privata rum. Tacksam över att jag får vara er vän! Verkligen tacksam!
 
Jag väljer att blogga öppet och naket om mina känslor ganska ofta, jag är tacksam över det stöd jag då får, men jag väljer att vara naken och sorgsen de gångerna trots att jag vet att jag inte behöver känna så och att jag är bra ändå, för alla har vi ett värde och är bra, viktigt att komma ihåg.
 
Tacksamhetens kram till er alla där ute, Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss&kram/sussi

2015-07-14 @ 13:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0