Hunnit med mycket

Tog mig lite sovmorgon genom att knuffa maken från sängen och klev sen upp vid tio då jag lyssnat på alla ljuden utanför sovrummet en lååång stund...;)
 
Lagade lunch till familjen och när de små + Jörgen nattade en stund mitt på dagen, så rensade jag ogräs vid österväggen.
Efter sovstunden fikade vi, sen åkte Jörgen och Emma med kompis iväg och fyllde släpen för näst sista omgången med ved...inte mycket kvar nu!
 
Jag och de små påbörjade att slutföra etapp ett med kullens ogräsröj och planering...och omplantering.
 
 
Tror nog att det får bli minst två etapper till innan ogräset är borta och plantering av bra perenner är gjort.
Till middag hittade jag på min egen pytt på råstekt potatis, morötter, kyckling, choritzo och lök. Mums sa alla! Me like.
Efter middagen åkte jag och handlade massa basic och sådant jag vet behövs, så jag lämnar inte hemmet med dåligt samvete vilket jag tycker känns bra. 
 
Nu har jag packat väskan och jag reser med bara handbagage på max 10 kilo, vilket jag klarar galant insåg jag då jag ställde mig på vågen och avläste 6 kilo som bagagevikt.
 
So, Rhodos here we come!
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0