Tillbaka

Nu är mina pippifåglar tillbaka efter en dryg veckas frånvaro. Undrar fortfarande varför de dissade maten ett tag!?
 
 
Jag och mitt lånebarn har "gått på stan" idag och sökt en snygg papperskorg vilket vi gick bet på, men det fanns bara fula eller tråkiga. 
Vi var också in på AudioVideo, för jag ville gå in och kolla på en ny kamera till mig och jag fick många goda råd och tips på vad man ska tänka på.
 
 
Vi kommer nog att köpa en liknande den här på MediaMart snart...Jag vill kunna ta foton till bloggen med bra skärpa, det är så svårt med telefonen. Råkar man få till en bra bild som man vill spara blir den aldrig lika bra med telefonens kamera som med min gamla, slitna och trasiga Sony kamera.
 
Vi fikade/åt lunch på Espresso House. Jag åt en surdegsbagel med rökt lax och den smakade riktigt bra.
 

Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0